Powered By Blogger

Monday, January 18, 2010

Salam 2010 kepada anda semua

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda semua, terlebih dahulu saya ingin mengucapkan selamat tahun baru 2010, semoga anda semua berada di dalam keadaan sihat walafiat dan sentiasa ceria di samping keluarga. Tidak lupa juga saya ingin mengucapkan selamat maju jaya kepada kerjaya anda masing-masing. Sempena lembaran tahun baru ini saya ingin meminta maaf diatas ketidak aktifan saya untuk online di dalam blog ini disebabkan masalah dan kekangan tertentu, namun pada tahun ini saya akan sedaya upaya untuk lebih aktif merapatkan kembali hubungan ex-stms yang berada di seluruh Malaysia, mungkin ada yang dah berhijrah ke luar negara. Sebelum terlupa saya ingin mengingatkan kembali hasrat rakan-rakan yang ingin menganjurkan 'Gathering' kali kedua yang tidak tercapai pada tahun lepas. Diharap anda dapat memberikan komen dan idea bernas disini, sekian wassalam, terima kasih.

5 comments:

Anonymous said...

aku dah luper camner nak daftar kat blog..ajor jap hasz...sood yg comel

hasz said...

click kat Name/ URL, pastuh letak name ko.. tu jek..

ally said...

asslammualaikum kekwn ku sekalian..dah lama aku tak membuka blog stms ni...apa kbr hendaknya kekwn di luar sana....diharap thn ni kita dpt bersua muka stelah sekian lama kita sibuk dgn urusan masing2...hihihihi..

Unknown said...

yeah..

nawi_mhi@yahoo.com.my said...

hai aku Nawi Melaka , baru la buka blok ni,lepas ni aku rajin2 la bukak blok ni hehe

Gathering kedua Ex-Stms akan diadakan di K L pada tahun 2010 ini. Sila undi lokasi pilihan anda?