Powered By Blogger

Sunday, January 4, 2009

Gathering @ KLCC 3/01/2009

Pertama sekali saya nak ucapkan terima kasih yang tidak terhingga kepada anda semua yang telah menghadirkan diri ke gathering kita yang pertama di KLCC. Komitmen anda semua membuatkan saya berasa begitu terharu sekali dan saya ingin meminta maaf jika terdapat sebarang kekurangan yang berlaku (al maklumlah plan last minute diatas desakan kengkawan) akan tetapi saya berjanji gathering yang kali kedua akan memberikan anda lebih hiburan dan pelbagai aktiviti yang dirancang akan dilakukan. Kepada Nawi yang sanggup turun dari Melaka Bandaraya bersejarah dengan Famili anda memang rawks! kepada yang tidak dapat hadir sila la tengok koleksi gambar kami di KLCC :) jangan jealous yea hehe.. Akhir kata Selamat Tahun Baru 2009 semoga anda semua berjaya melaksanakan azam baru yang telah ditanam dalam diri masing-masing.. sekian.. wassalam ...

senarai nama yang datang:

1) Ban
2) Kepet
3) Nizam
4) Putat dan Hazie
5) Nawi dan isteri dan anak dan adik ipar dan anak buah
6) Azman Jebat dan girl friend (apa name awek ko arr? rase cam penah tengok)
7) Rehan dan suami dan anak pompuan yang comel
6) hasz
7) Peezack

10 comments:

Anonymous said...

Anyway tahniah.. sorry sgt2 coz aku tak dpt join krn kesihatan anak aku sangat tidak mengizinkan.. hope aku dpt join d lain kali..

hasz said...

takpe yang kedua nye gathering ko bley datang nanti hehe..

Anonymous said...

gath yg diadakan 1st time best gile..
walaupun kwn rakan2 yg hadir..
xpe 2nd time ada..
next time kite jmpe lagi...

Anonymous said...

bile nk upload pic..
x sabau nk tgk...ehehe

Anonymous said...

ceh nape nama aku last padeahl akulah org2 yang pertama sampai..huhuhu

Anonymous said...

nice guy finish last peezack dont worry hehe :p

Anonymous said...

tahniah gatt..haritu jadi gak.best kan jumpa kwn2.aku tak leh pegi..tapi laki aku bagi pegi la. cuma takde driver je. lagipun baby aku masih kecik sangat la..mahathir baru nak masuk 5 bulan, baihaqi plak tengah lasak sangat.
pz ko da comel sekarang, senang hati yek?
hasz kata nak kawin..bila?

Anonymous said...

aida..lama ke baby demam? don't worry..baby membesar dengan demam.nak boleh merangkak demam, nak jalan demam, tumbuh gigi demam..biasala tu. baihaqi dulu..da biasa bawa gi klinik kul 1 2 pagi sebab time panas gile..nasib baik paling dekat shah alam ada panel 24 jam.

Anonymous said...

mana gambonye??

Anonymous said...

yang anonymous ni tak tau mengeja bahasa melayu ke? kan aku dah post supaya jangan letak anonymous...

Gathering kedua Ex-Stms akan diadakan di K L pada tahun 2010 ini. Sila undi lokasi pilihan anda?